Tervehdys kaikki nykyiset ja tulevat ystäväni. Jonkun kerran sain ystäviltäni pyyntöjä alkaa blogikirjoittajaksi. Oma elämäni taitaa olla paljon värikkäämpää kuin moni tietääkään, minulla myös paljon mainitsemisen arvoisia ystäviä ja kavereita. Olen myös tällä hetkellä kahdella elämää suuremmalla foorumilla jäsenenä. Varsinkin toisella näistä foorumeista moni siellä elää sananmukaisesti jatkoajalla. Ensimmäisen kirjoituksen myötä kerroin oman tarinani viimesestä vajaasta kahdesta vuodesta kirjoitus päivään asti.

Pyrin kirjoittamaan asioista siten että niistä voi joku jopa ottaa oppia. Mielelläni kirjoitan asioista, jotka ihmisiä kiinnostavat. Toiveita siis saa esittää vapaasti. Olen koko ikäni ollut myös urheiluelämässä mukana, niin urheilija, kuin tekijänkin. Muutaman kovan takaiskun olen elämäni aikana saanut kokea sairauksien ja loukkaantumisten muodossa, mutta aina rämpinyt suosta pitävälle alustalle takaisin. Niin aion tehdä tämän viimeisimmänkin sairauteni kanssa. 

Tätä päivitystä kirjoittaessani olen saanut uuden kovemman luokan sairauden, josta kerron enemmän sitten myöhäisemmässä vaiheessa, kun asiat selviävät.

Tervetuloa lukemaan mietteitäni